دکتر فرامرز صفائی پیروز

ساخت وبلاگ

نتایج تزریق ژل

نتایجی که می توان با تزریق ژل و پرکننده های اسید هیالورونیک به دست آورد بسیار خوب است و همیشه سطح رضایت خوبی در بیماران دارد.
این پرکننده‌ها در واقع باعث می‌شوند که یک اثر کاملا طبیعی جوان‌سازی و حجیم به دست آورند که به ناحیه صورت یا بدنی که در آن تزریق می‌شود مصنوعی نمی‌دهد اثر لیفتینگ علاوه بر این، نتایج بلافاصله قابل مشاهده است، که رضایت بیمار را بیشتر می کند.

دوره ماندگاری تزریق ژل

با این حال، علیرغم اینکه تقریباً فوری است، اثرات جوانسازی زیبایی پوست که توسط اسید هیالورونیک ایجاد می شود، دائمی نیستند. به طوری که پس از مدت زمان نسبتاً کوتاهی (از 4 ماه تا 2 سال، بسته به نوع پرکننده مورد استفاده)، چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و لب ها ( استخوان گونه یا سایر قسمت های صورت و بدن تحت درمان) به تدریج حجم خود را از دست می دهند. این به این دلیل اتفاق می افتد که بدن می تواند اسید هیالورونیک تزریق شده را متابولیزه کند از این رو نام پرکننده قابل جذب استبازجذب تدریجی فیلر توسط پوست، تکرار دوره ای تزریق اسید هیالورونیک را پس از از بین رفتن اثر ضروری می کند.

تزریق ژل و پرکننده ها به چه عواملی بستگی دارد؟

در هر صورت، مهم است که اثرات و نتایج حاصل از تزریق فیلر هیالورونیک اسید را به خاطر بسپارید اگرچه همیشه خوب است می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشددر واقع، آنها به موارد زیر بستگی دارند:

  • نوع پوست 
  • غلظت اسید هیالورونیک
  • نوع فیلر تزریقی
  • منطقه ای که باید درمان شود

علاوه بر این، مدت زمان اثر تقویت شده توسط تزریق پرکننده های اسید هیالورونیک به شدت تحت تأثیر عواملی مانند  استرس، سیگار کشیدن ، رژیم غذایی ، عادات سبک زندگی، سبک  زندگی بی تحرک  و قرار گرفتن در معرض اشعه های UV طبیعی مصنوعی است.

همچنین برای مطالعه بیشتر میتوانید مطالبی را درمورد تزریق چربی در سایت دکتر فرامرز صفایی پیروز بخوانید.

 

دکتر فرامرز صفائی پیروز...
ما را در سایت دکتر فرامرز صفائی پیروز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsafaei dsafaei بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 14:49